Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
1. Hogyan tudok regisztrálni a Motibro rendszerébe?
Látogass el a https://fitlady.motibro.com/
2. Hol tudok bérletet vásárolni?
Bérleteket kizárólag online tudsz vásárolni a Motibro felületén. Válaszd ki a neked megfelelő bérletet, és fizesd ki bankkártyával.
3. Milyen típusú bérletek érhetők el?
Csoportos órára szóló 4, 8 vagy 10 alkalmas bérletek, illetve teremhasználati díjak közül választhatsz (napközbeni vagy egész napos), attól függően, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni.
4. Hogyan tudok időpontot foglalni egy órára?
A Motibro rendszerében az „Órarend” menüpontban látod az elérhető órákat. Válaszd ki a kívánt időpontot, és foglald le egy kattintással.
5. Kapok visszaigazolást a foglalásról?
Igen, minden foglalásról visszaigazoló e-mailt kapsz, és az alkalmazáson belül is látni fogod a foglalt időpontjaidat.
6. Le tudom mondani az órát, ha mégsem jó az időpont?
Igen, a foglalást le tudod mondani a megadott határidőn belül – a lemondási határidő 12 óra.
7. Mikor és hogyan kapom meg a belépési kódot?
A bérlet kifizetése után e-mailben küldjük a belépési kódot, de kizárólag a teremhasználati bérlethez.
Ha csoportos órára vásárolsz bérletet, nem kapsz kódot – ebben az esetben, amikor személyesen érkezel az órára, fel kell csöngetned a teremhez.
Fontos! A kód nem azonnal érkezik – a várakozási idő akár 8 óra is lehet, kérjük, ezt vedd figyelembe!
8. Mi van, ha technikai problémám van a Motibro használatával?
Fordulj hozzánk bizalommal üzenetben a Facebookon.
9. Tudok több bérletet is vásárolni egyszerre?
Igen, akár többféle bérletet is megvásárolhatsz (pl. külön csoportos órára és teremhasználatra), ezek párhuzamosan is érvényesek lehetnek.
10. Mikortól érvényes a bérletem?
A bérlet a fizetés beérkezése után aktiválódik, de be tudod állítani magadnak a bérlet kezdő időpontját is.
11. Mennyi ideig érvényes a bérlet?
A bérletek érvényességi ideje 31 nap.
A pontos érvényességet minden bérletnél külön feltüntetjük a rendszerben.
12. Mit tegyek, ha nem tudok megjelenni az órán?
Kérjük, hogy legalább 12 órával az óra előtt mond le a foglalást, különben az alkalom levonódik a bérletedből.
13. Kell-e valamilyen felszerelés az órákhoz?
Nem szükséges saját eszköz – minden szükséges eszközt biztosítunk.
Kérjük, hozz váltócipőt, törölközőt és vizet az edzéshez!
14. Van öltöző és zuhanyzó a helyszínen?
Igen, az öltöző és zuhanyzó a vendégeink rendelkezésére áll.
15. Lehet helyben is fizetni?
Nem, minden fizetés kizárólag online történik a Motibro rendszerén keresztül.
16. Hogyan tudom nyomon követni az alkalmaimat?
Bejelentkezés után a Motibro fiókodban láthatod az érvényes bérleteidet, hátralévő alkalmaidat, foglalásaidat, valamint a bérlet érvényességi idejét is.
17. Mennyi időn belül kapom meg a belépési kódot?
A teremhasználati bérlethez tartozó belépési kódot maximum 8 órán belül küldjük e-mailben.
Ez manuális folyamat, kérjük, hogy időben vásárold meg a bérleted, és számolj a várakozási idővel!